26 April 2010

Kursus Penawar...

Investkan diri anda.....baru diri anda akan bernilai.....
berpegang pada pesanan MENTOR ku......
aku bersama isteri dan kakak ipar telah mendaftar untuk kursus PENAWAR..anjuran komuniti Pendang.....

Alhamdulillah...syukur kepada allah .....bukan nya senang nak attend seminar yang ber MENTOR kan Puan Hjh Syarifah Sulaiman...
seorang pakar dalam mengdiagnosis penyakit melalui tapak tangan........
Di Pendang Lake Resort  ..bersama lebih kurang 50 orang ahli HPA...kami disajikan dengan ilmu yang begitu berharga ......

PJS Cikgu Nazri Ahmad ....bernombor ahli 000014..adalah orang lama dalam HPA .. yang tetap istikhomah
bersama Syarikat HPA.....
menghidangkan kami dengan kisah-kisah perjuangannya bersama syarikat.....
segala pahit manis yang ditempuhinya..membuat ia begitu tabah bersama syarikat yang berteraskan 100% ISLAM....mana lagi mahu dicari suatu syarikat yang meletakan ISLAM sebagai tunggak perniagaan.....
syukur padamu ya allah...kerana mendorong aku ke jalan ini...walaupun HPA telah aku ketahui sejak 3 - 4 tahun yang lalu ....tetapi masa itu hanya tahu dari segi barangan nya sahaja.....tidak aku selami misi perjuangan HPA sebenarnya pada masa itu.......
Selepas attend PBC pada 6-7 hb Mac 2010 baru lah aku mengetahui..nilai sebenarnya dalam perniagaan Syarikat ini......

Semenjak dari PBC aku tidak pernah terlepas untuk menghadiri kuliah mingguan ....
kerana NIAT yang satu.....ILMU harus ku cari didalam HPA ini....

Biar pun lambat untuk mengecap kejayaan ...ilmu diagnosis telapak tangan ..bekam....kiropraktik...acupunture...harus aku hadiri secepat mungkin.........................
dimana lagi  sekolah atau universiti akan ku pergi untuk mencari ilmu ini........semua itu ada didalam HPA...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan